Zasady bezpieczeństwa
Szanowni Goście,
w trosce o najwyższą dbałość w zakresie bezpieczeństwa Gości i naszych Pracowników wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym hotelu. Poniżej znajdują się informacje, które pozwolą Państwu ułatwić i zrozumieć funkcjonowanie hotelu w okresie reżimu sanitarnego. Mamy nadzieje, że niektóre ograniczenia nie wpłyną na Państwa wypoczynek.
- Doba hotelowa w pokojach trwa od godziny 16:00 a kończy o godzinie 11:00.
- Strefy ogólne Hotelu stanowią ogólnodostępną przestrzeń publiczną, w której obowiązuje bezwzględny nakaz poruszania się w maseczkach zarówno przez Pracowników Hotelu jak i Gości Hotelowych.
- Prowadzona jest regularna dezynfekcja miejsc szczególnie narażonych na dotyk, takich jak: klamki, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych, poręcze, przyciski w windzie itp.
- W każdym pokoju w ramach opłaconej rezerwacji została przygotowaną dla każdej osoby maseczka. Można także dokonać dodatkowego zakupu maseczki w Recepcyjnym butiku.
- W widocznym i łatwo dostępnym miejscu zapewniono dostępność żeli do dezynfekcji rąk dla Gości.
- Każdy pokój jest dezynfekowany metodą ozonowania.
- Każdy pokój jak i przestrzenie w hotelu są regularnie wietrzone.
- Proces starannego odkażania pokoi jest realizowany przy użyciu tylko certyfikowanych środków czystości i atestowanych narzędzi.
- W Recepcji dostępne są numery telefonów do Sanepidu, bezdotykowy termometr, który jest każdorazowo dezynfekowany oraz adresy najbliższych aptek.
- Karty do pokoi oraz klucze są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.
- Podczas podpisywania karty meldunkowej nasi Goście korzystają z długopisów, które są dezynfekowane po każdym ich użyciu
- Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych.
- Wprowadzono zalecenie poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby przy zachowaniu bezpiecznej odległości (nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe).
- Proces meldunku ograniczyliśmy do minimum, dlatego też wysyłamy do Państwa przed przyjazdem karty meldunkowe do wypełnienia.
- Ze względów higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów. Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu godziny z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi.
- Dodatkowe wyposażenie pokoju typu: igielnik, szczotka do ubrań, czyścik do butów, papeteria, długopisy, informatory, suszarki są dostępne na życzenie w recepcji hotelu.
- Śniadania są serwowane w turach.
I tura 07:30-08:45
II tura 09:00-10:15
III tura 10:30-11:45
Proszę dokonywać rezerwacji stolika w restauracji na możliwą dostępną turę wg swoich preferencji [wew.3]. - Restauracja i bar jest codziennie ozonowana.
- Każdy stolik w restauracji jest całkowicie zdezynfekowany po każdym Gościu.
- Wszystkie karty menu zostały pokryte folią, aby można było je każdorazowo dezynfekować.
- Podczas śniadania dania z bufetu są serwowane przez obsługę kelnerską. Przy bufecie należy złożyć i odebrać zamówienie. Proszę zachować odpowiedni dystans.
- Ze względów bezpieczeństwa zawiesiliśmy usługę popołudniową turn-down service. Możemy ją wykonać na Państwa życzenie po wcześniejszym ustaleniu z recepcją.
- Strefa Wellness zaprasza gości w godzinach: 09:30-21:00
Ilość osób korzystających jest ograniczona do 4, dlatego też prosimy o wcześniejszą rezerwację telefoniczną w recepcji hotelu [wew.9]. - Zapraszamy również do skorzystania z zabiegów w SPA Suite w godzinach 09:30-21:00
Zapisy telefoniczne można dokonać w recepcji SPA [wew. 5] lub w recepcji hotelu [wew. 9].
Ze względów bezpieczeństwa w SPA można wykonać zabieg tylko dla 1 osoby. - Mini barek w pokoju zostanie uzupełniony na Państwa życzenie. Proszę poinformować recepcje hotelu przed przyjazdem.
- Produkty z butiku obsługuje Recepcja.